KONTORSFLYTT

  • Planering och koordinering:  Våra projektledare tar hand om alla aspekter av er företagsflytt från början till slut. Genom åren har vi skapat ett erfaret team som planerar och koordinerar varje steg för att säkerställa en smidig övergång utan stress.
  • Packning och hantering: Våra erfarna packare och flyttare tar hand om allt från att packa och märka era tillhörigheter till att transportera dem säkert till den nya platsen. Vi behandlar era ägodelar som våra egna.
  • Montering och installation: Efter att ni har nått er nya arbetsplats, tar vi hand om montering och installation av möbler och utrustning. Ni kan snabbt återgå till att driva ert företag utan onödiga förseningar.
LÄS MER
img

FÖRETAGSSERVICE tjänster

DAGS

Tillfällig bemanning innebär att en konsult hjälper er under kortare perioder, exempelvis vid arbetstoppar eller för att täcka upp vid sjukdom/ledighet.

TRETIMMARS

Ni har en noggrant utvald konsult som arbetar hel- eller deltid hos er. Antalet timmar är flexibelt och vi ansvarar självklart för att tjänsten alltid är bemannad.

Är er ordinarie konsult sjuk eller av annan anledning frånvarande erbjuder vi alltid en ersättare på plats inom 60 minuter.

PANIK!

Vår expresstjänst gör oss unika och innebär att ni kan ha en konsult på plats inom 60 minuter efter genomförd bokning.

TIDSPASS!

Vår expresstjänst gör oss unika och innebär att ni kan ha en konsult på plats inom 60 minuter efter genomförd bokning.

DIREKT

Vår expresstjänst gör oss unika och innebär att ni kan ha en konsult på plats inom 60 minuter efter genomförd bokning.

Vad säger våra kunder

"Vi är supernöjda med Inte Bara Post, som hjälpt oss göra bla kabeldragningar hos våra kunder. De är mycket flexibla och trevliga. 10/10!"

BEHÖVER NI HJÄLP att  MONTERA EN GARDEROB?